Godfisk

4644 15137 original
4645 1efff original
4646 d53da original
4647 eedcc original
4648 5989a original
Sendt inn av
Mediateam
Kunde
Eksportutvalget for fisk
Nettsidene til EFF skal brukes strategisk i markedsføringsmiksen slik at man ivaretar muligheten til å kommunisere effektivt med målgruppene i de markedene EFF aktivt driver markedsførings- aktiviteter i. Nettsidene skal være et sentralt element som bidrar til å øke preferansen og konsumet av norsk sjømat. EFF er en liten organisasjon som kommuniserer med målgrupper i hele verden. Prosjektbeskrivelse EFF ville revitalisere strategi for digitale flater, visuell profil og gjennom dette spisse sin markedskommunikasjon. I tillegg var oppgaven å sikre et overordnet grafisk uttrykk og teknisk rammeverk som kunne benyttes i Norge og i de 12 markedene EFF er representert. Som et delprosjekt ble Fiskesprell lansert. Fiskesprell har som hovedfokus å bistå barnehager, skoler og utdanningsinstitusjoner rundt helseeffekter og kunnskap om sjømat. Sosiale medier er en viktig bidragsyter til Godfisk sin kommunikasjon (Facebook, Toutube og Flickr).

Bidragsytere

  • Kjetil Hansen
    Grafisk Design
  • Christof Zahneissen
    Annet (må beskrives)
  • Paal Berg
    Annet (må beskrives)
  • Bernhard Hall-Falconer
    Annet (må beskrives)
  • Dei Van Velzen
    Annet (må beskrives)
  • Bertin Hansen
    Annet (må beskrives)
  • Lars Eirik Rønning
    Annet (må beskrives)
  • Linn Erlien
    Annet (må beskrives)
  • Yelitza Jaramillo
    Annet (må beskrives)
  • Jarle Holtan
    Annet (må beskrives)
  • Endre Dingsør
    Prosjektleder