Godt

Sendt inn av
Nord DDB
Kunde
Godtlevert
Godtlevert er Norges største matkasse og gjennom sitt nye kommunikasjonskonsept "Godt" ønsket de minne folk på hva som er godt. Men hva er godt? Hva betyr godt? Og er godt noe vi må forsvar og kjempe for? Ja, for det kan virke som om vi helt har glemt hva som egentlig er godt. For nå er alle så opptatt av effektivitet og produktivitet. Produktivitet er godt det, men å hoppe over et måltid for å sende noen ekstra e-poster er ikke godt. Et kjapt måltid on the run kan være godt, men å spise ordentlig middag sammen med de man er glad i er enda bedre. På mange måter kjemper dagens samfunn mot hva som er godt for oss som mennesker og som familier. Det er en fin grense der praktisk blir til ensomt. Der kjapt blir til usunt. Og der billig ikke er bærekraftig. Gjennom konseptet GODT skal Godtlevert minne folk på det som er godt i livet, og snakke om alt som virkelig betyr noe for folk. Som å stresse ned, jobbe mindre, spise bedre og samle familien rundt middagsbordet. For det å spise dagens viktigste måltid sammen, det er godt. Virkelig godt.

Bidragsytere

  • Eddie D'sa
    Rådgiver
  • Julie Henriette Stenberg
    Prosjektleder
  • André Gidoin
    Kreatør
  • Frank Nystuen
    Kreatør/kreativ leder
  • Lovisa Morling
    Kreativ leder/Ansvarlig hos kunde
  • Mette Rennesund
    Head of Product Marketing
  • Hugo Hagemann Føsker
    Produsent
  • Thomas Hilland
    Regi
  • Shortcut Oslo
    Etterarbeid
  • Morten Myklebust
    Musikk
  • Nils Martin Larsen
    Musikk