Godt gjort

52208 1f820 original
Sendt inn av
Drive McCann
Kunde
Maxbo
Medieplassering
TV2, Discovery, NENT
For dem som lurer: Maxbo har tett knytning til sin eier Løvenskiold, som har drevet bærekraftig* skogsdrift i Nordmarka i 370 år, noe som også dannet grunnlaget for trelasthandel. Maxbo ønsket i 2019 å relansere seg som en faghandel. Tilbake til røttene for å kunne bidra til det som betyr noe i framtiden; å gjøre ting på en skikkelig og ansvarlig måte. Maxbo har både forbruker og proffkunder, ja faktisk flere proffkunder, siden nordmenn etterhvert heller bruker proffer enn å gjøre ting selv. Med slagordet Godt gjort ønsker derfor Maxbo å bidra til at både forbruker- og proffprosjekter ikke bare blir gjort, men blir Godt gjort, med alt det innebærer. Filmen er start på relanseringen, som jo handler om mer enn reklame. Det er forøvrig Faye Wildhagen som leser på filmen. (*Skogen vokser og fanger store mengder C02) Eller Cut to the chase: Med denne filmen relanserte Maxbo seg som en faghandel med 370 års erfaring og ambisjoner om å få ting Godt gjort.

Bidragsytere

  • Faye Wildhagen
    Annet (må beskrives)
  • Jonathan Sigsworth
    Musikk
  • Espen Horn
    Producer
  • Niels Windfeldt
    Regissør
  • Jan Petter Ågren
    Tekstforfatter
  • Stian Birkelid
    Art Director
  • Eirik Mikalsen
    Konsulent
  • Mette Løland
    Prosjektleder
  • Susanne Solberg
    Prosjektleder
  • Eirik Grønli
    Ansvarlig hos kunde
  • Linda Ege
    Ansvarlig hos kunde
  • Storm Studios
    Annet (må beskrives)
  • Motion Blur
    Produksjonsbyrå