G's-bilen

Sendt inn av
We Are Live
Kunde
Diplom-Is
Medieplassering
Snapchat, Facebook, YouTube, Instagram
Målet med kampanjen var å skape oppmerksomhet rundt WANTED og de nye smakene, under setningen 'Kriminelt god iskrem'. Målgruppen er vokst opp med den uskyldige, tradisjonelle isbilen. For å fortelle om de kriminelt gode nyhetene satte vi en litt annerledes isbil på veien og lot målgruppen bestemme hvor den skulle dra, igjennom Facebook, Instagram og Snapchat. G's-bilen kjørte over store deler av landet, mens målgruppen hele tiden kunne følge bilen i sanntid på Snapmap.

Bidragsytere

  • Simen Frogner
    Tekstforfatter
  • Fredrik Bjørn
    Art Director
  • Christian Bernt
    Konsulent
  • Silje Marie Stähler
    Prosjektleder
  • Markus Heier
    Annet (må beskrives)
  • Emil Karijord
    Annet (må beskrives)
  • Hans Jørgen Wærner
    Grafisk Design
  • Brusjan
    Produksjonsbyrå
  • SoundsApart
    Musikk
  • MediaCom
    Annet (må beskrives)