Harding

Pvgmzxk M 1 Hardanger
Pvgmzxk M 2 Harding
Pvgmzxk M 3 Layout Brosjyre
Pvgmzxk M 5 Tradisjoner og håndverk
Pvgmzxk M 4 Sosiale Medier Innlegg
Pvgmzxk M 6 Lokal siderbrygger
Pvgmzxk M 7 Webside Hjem
Pvgmzxk M 8 Vår og bløming
Pvgmzxk M 9 Layout brosjyre sommer
Pvgmzxk M 10 Layout brosjyre ulike årstider
Pvgmzxk M 11 Sosiale medier vinter
Pvgmzxk M 12 Høst
Pvgmzxk M 13 Webside vinter og høst
Pvgmzxk M 14 Reklamebanner for Reise
Pvgmzxk M 15 Layout Sommer
Pvgmzxk M 16 Tematiserte brosjyrer for sesongaktiviteter
Pvgmzxk M 17 Visittkort vinter
Pvgmzxk M 18 Kartdesign
Pvgmzxk M 19 Hardanger navnetrekk
Pvgmzxk M 20 Navnetrekk regionens kommuner
Pvgmzxk M 21 Jondal Eidfjord
Pvgmzxk M 22 Regionen Hardanger
Pvgmzxk M 23 Harding og sauebonde Haakon
Pvgmzxk M 24 Hardanger i ulike formater
Pvgmzxk M 25 Kart for de spennende turstier
Pvgmzxk M 26 Fotturar i Hardanger
Pvgmzxk M 27 Visittkort høst
Pvgmzxk M 28 Hardangerlogo
Sendt inn av
Cure
Kunde
Visit Hardangerfjord
Visit Hardangerfjord markedsfører hele Hardanger-regionen. De ønsket å fornye strategien og den visuelle profilen med ambisjon om at en felles merkevare vil bidra til å samle regionen, slik at de sammen kan fortsette å markedsføre og styrke regionen som en helårsdestinasjon.<br /><br />Visit Hardangerfjord er godt etablert i markedsføring av natur og aktiviteter, men hadde store vekstambisjoner når det gjaldt synlighet av folk og kultur i regionen.<br /><br />Vi valgte å beholde den tradisjonelle hardangerrosa, men endre merkevarenavnet fra «Visit Hardangerfjord» til «Hardanger».<br />Hardanger sin nye identitet bygger på en enkel og autentisk tilnærming i kommunikasjonen. Både visuelt og verbalt, holdes detaljene til det minimale, og det er gjennom selve «Hardingen» vi møter essensen til regionen, med sin lavmælte og ujålete holdning.<br /><br />Hardanger er åpenbart vakkert. Identiteten gir plass for at naturskjønne bilder får tale for seg selv, layout designes ukomplisert på rene fargeflater, og kontrastene spenner bredt i typografien. Fargepalletten skifter med årstidene for nettopp å fremme regionen som helårsdestinasjon.<br /><br />Alle elementer er konseptuelt samstemte og knyttet mot det som gjør Hardanger til Hardanger; med store kontraster, og sammensetingen av lokale bedrifter og de typete «hardingene» som stolt ønsker å bringe sine tradisjoner og verdier videre for kommende generasjoner.<br /><br />Hardangerrosa er nytegnet og får leve fritt med omgivelsene. Den benyttes der den fungerer best, og er bindeleddet til hele regionen.

Bidragsytere

  • Brage Brenna-Lund
    Kreativ Leder & Design
  • Christine Johannessen
    Design & Konsept
  • Bendik Bergh
    Design & Konsept
  • Markus Gjengaar
    Film
  • Kristoffer Nylund Grindheim
    Filmfotograf
  • Simen Hinderaker
    Film
  • Øystein Haara
    Foto
  • Andreas Skogseth
    Daglig leder
  • Sjur Vågen
    Markedsfører