Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Omdømmekampanje for Rogalands mobilitetsleverandør / kollektivselskap. I Norges mest bilelskende fylke er det mye hat og misoppfatninger om tilbudet, som er mye bedre og bredere enn befolkningen tror. Og det ble enda bedre i fjor, med enormt mange flere avganger, nye elbusser, elsykler, reduserte priser og mer. Vi laget en armada av korte taktiske uttak på disse gode oppgraderingene, men for at de skulle bli tatt stilling til, laget vi denne filmen som handler om hate noe og å elske noe. For det finnes selvsagt faste kunder som i motsetning til dem som sverger til bilen, elsker Kolumbus. Vi løftet dette et hakk over selve produktet og gjorde Kolumbus' visjon til budskapet i filmen.
Vi lanserte omdømmekampanjen med ny pay-off for Kolumbus, som går fra å være et kollektivselskap til å bli et mobilitetsselskap og fra å være et selskap som (folk tror) er dårlig til å bli et selskap som stadig utvikler seg til det bedre. Bli med på reisen.