Hater dette stedet

Sendt inn av
Try
Kunde
Kolumbus
Omdømmekampanje for Rogalands mobilitetsleverandør / kollektivselskap. I Norges mest bilelskende fylke er det mye hat og misoppfatninger om tilbudet, som er mye bedre og bredere enn befolkningen tror. Og det ble enda bedre i fjor, med enormt mange flere avganger, nye elbusser, elsykler, reduserte priser og mer. Vi laget en armada av korte taktiske uttak på disse gode oppgraderingene, men for at de skulle bli tatt stilling til, laget vi denne filmen som handler om hate noe og å elske noe. For det finnes selvsagt faste kunder som i motsetning til dem som sverger til bilen, elsker Kolumbus. Vi løftet dette et hakk over selve produktet og gjorde Kolumbus' visjon til budskapet i filmen. Vi lanserte omdømmekampanjen med ny pay-off for Kolumbus, som går fra å være et kollektivselskap til å bli et mobilitetsselskap og fra å være et selskap som (folk tror) er dårlig til å bli et selskap som stadig utvikler seg til det bedre. Bli med på reisen.

Bidragsytere

  • Einar Fjøsne
    Kreatør
  • Petter Byermoen Jahre
    Kreatør
  • Hanan Jahr
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Dennis Magnus-Andresen
    Formgiver
  • Amanda Heløy
    Formgiver
  • Marius Holst
    Regissør
  • Hugo Hagemann Føsker
    Produsent
  • Anna Sandvik Hauge
    Ansvarlig hos kunde