Havnelangs 2014

19940 d9e5f original
Sendt inn av
Dinamo
Kunde
Oslo Havn KF
Medieplassering
Lokalaviser Ditt Oslo, Aftenposten, takbuer på T-bane, Eurosize boards, magasinet Havneliv, flyers og program
Mange oslofolk tenker ikke over at de bor i en havneby. Det vet vi fra innsiktsarbeid gjort for Oslo havn. Derfor synes de kanskje heller ikke at det er viktig å beholde havna i byen, selv om havna er essensiell i forhold til varelevering og står for den definitivt mest miljøvennlige måten å frakte både dette og hint på. Derfor jobber vi kontinuerlig, og på små budsjetter, for å gi folk flest sjansen til å bli kjent med havna og selv oppleve at den både er nyttig, viktig og morsom. Da ideen om en havnefestival dukket opp ble det raskt klart at det var mange hensyn å ta. Sikkerhet var, og er, utvilsomt det viktigste. Derfor har også «Havnelangs» endret seg siden eventet første gang så dagens lys i 2012. I 2014 fant drøye 12.000 mennesker veien til havna i løpet av de fire timene det varte. Det må sies å være fire effektive timer for Oslo havn og fire morsomme timer for deg, meg og alle vi kjenner.

Bidragsytere

  • Victoria Marie Evensen
    Tekstforfatter
  • Hanne Martinsen
    Art Director
  • Charlotte Kristoffersen
    Prosjektleder
  • Christin Elvegård
    Konsulent
  • Trude Thingelstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Inge Fosseie
    AD-assistent
  • Kate Hagen
    Grafisk Design
  • Sigve Aspelund
    Fotograf
  • Ronny Boysen
    Annet (må beskrives)
  • Kristin Sollid
    Stylist
  • Nettan Stubberud
    Annet (må beskrives)
  • Mathias Bergesen
    Webutvikling
  • Ivar Vereide
    Konsulent