Helly Hansen Retail Konsept

Sendt inn av
Sukker Design AS
Kunde
Helly Hansesn
Medieplassering
Butikker over hele verden
Helly Hansen - nytt retail konsept. Sukker Design har i 2009 jobbet med Helly Hansen for å utvikle en sterkere retail opplevelse. Helly Hansen har i over 130 år produsert utendørs bekledning for alle værforhold og vet at det faktisk finnes dårlig vær. Sukkers råd til Helly Hansen, var å fremheve at de er best på påkledning for alle værforhold. Helly Hansen skal fortelle deg hvordan du kler deg til forskjellige aktiviteter og værforhold. De nye butikkene til Helly skal fremover bygges som “værsentere”, et sted du kan lære om været på utvalgte lokaliteter rundt omkring i verden og hvordan man best mulig kler seg til forholdene. Den nye butikken i Oslo var første resultat av denne prosessen.

Bidragsytere

  • Martin Engelstad
    Annet (må beskrives)
  • Hedda Høiness
    Annet (må beskrives)
  • Alex Qual
    Annet (må beskrives)
  • Hanna Høiness
    Grafisk Design
  • Peter Castella
    Ansvarlig hos kunde
  • Bjørn Bye
    Annet (må beskrives)