Historiske dealer

Sendt inn av
TRY
Kunde
Coop Prix
Medieplassering
Radio i Norge
Coop Prix ønsket å ta enda større eierskap til ”dealer”. Og selvfølgelig få frem at man kan gjøre veldig gode dealer hos Coop Prix. Briefen var å lage et radiokonsept hvor man fikk understreket ”deal”-posisjonen samtidig som man kom med et konkret tilbud. Resultatet var en radiokampanje hvor vi tok tak i historisk gode eller dårlige dealer og satte disse i en humoristisk kontekst til Coop Prix´ egne dealer.

Bidragsytere

  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Karin Lund
    Art Director
  • Bård Gabrielsen
    Tekstforfatter
  • Sindre Rosness
    Art Director
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Lise Schelvan
    Prosjektleder
  • Både og...
    Produksjonsbyrå
  • Jorun Thue
    Ansvarlig hos kunde
  • Kari Grothe Karlsen
    Ansvarlig hos kunde