Hjemme alene fest

Sendt inn av
TRY
Kunde
Vinmonopolet
Medieplassering
Kino
Det er viktig for Vinmonopolet å synliggjøre at de tar sitt ansvar for å forhindre at mindreårige får tak i alkohol. Årets holdningskampanje tar opp temaet “vennelanging” og setter fokus på ansvaret som følger med det å kjøpe alkohol til mindreårige. En undersøkelse viser at målgruppen ønsker å bli minnet om temaet, og at man går rett på sak og ikke pakker det inn. Resultatet ble denne filmen.

Bidragsytere

  • Kristin Sauge
    Art Director
  • Preben Moan
    Art Director
  • Monika Augustsson
    Konsulent
  • Kristin Berge Jahr
    Prosjektleder
  • 4 1/2
    Produksjonsbyrå
  • Thomas Hilland
    Regissør
  • Magnus Castracane
    Producer
  • Hege Bergskaug Øvsthus og Halvor Bing Lorentzen
    Ansvarlig hos kunde