Hjemme. Overalt.

Sendt inn av
MK Norway Reklamebyrå AS
Kunde
Mitsubishi
Medieplassering
TV
Mitsubishi ASX er en kompakt crossover, tilgjengelig med både 2WD og 4WD. Med over 7.500 solgte Mitsubishi ASX på litt under 2,5 år er ASX en av de mest populære SUV’ene på markedet i dag. Nå lanseres helt ny modell med flere oppgraderinger, både utvendig og innvendig. Vår oppgave vår å videreføre lanseringskonseptet ”Hjemme. Overalt.” Konseptet "Hjemme. Overalt." ble utviklet til bilens lansering, og handler om at bilen er svært allsidig - den gjør seg like godt i byen, på landeveien og på fjellet. I videreføringen av konseptet var utfordringen å gi det et mer personlig preg, og se på hva ”Hjemme. Overalt” betyr for den enkelte sjåfør. ASX har en svært bred målgruppe og er aktuell for alt fra single, samboere, småbarnsfamilier til eldre ektepar. Allsidigheten i ”Hjemme. Overalt” handler derfor ikke bare om fremkommelighet, men også om forskjellige menneskers behov og bruksområder. Vi ønsket å presisere at ASX gjør jobben uansett om du skal kjøre barna på fotballtrening, på fjelltur med kamerater, ut å campe eller sette ut båten. I filmen ser vi garasjene til fire svært forskjellige ASX eiere, og eiendelene deres gir oss et hint om hvordan ASX er en følgesvenn og hjelper i deres hverdag.

Bidragsytere

  • Einar Rustad Nilssen
    Konsulent
  • Eva Vinje
    Prosjektleder
  • Armando Zuniga
    Kreativ leder
  • Jens Gundersen
    Art Director
  • Anders Holm
    Tekstforfatter