Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Oppgave: Norwegian opplever i dag at det eksisterer et tradisjonelt tankemønster rundt reise. Storbyweekend, hele uker etc. Norwegian ønsker å selge flere flybilletter utenfor peak, altså utenfor høytider og kollektive ferier, gjerne reiser fra mandag til onsdag.
Idé: Vi synes egentlig det er snodig at man ofte reiser bort på de tidspunktene det faktisk skjer hyggelige begivenheter hjemme. Det er for eksempel i helgene det som oftest skjer flest hyggelige sosiale arrangement!
Vi ønsker å formidle at det er bedre å oppsøke nye opplevelser når det bare er hverdag hjemme.
Løsning: "Hold helgen hellig. Reis på hverdager"
I et filmkonsept lar vi flere sannhetsvitner forteller om sin traurige hverdag. Med glimt i øyet og med humor forteller vi om deres historie, og avslører hvordan Norwegian og deres gode rutetilbud har hjulpet dem med velfortjente pauser fra hverdagen.