Hold i torsken

Sendt inn av
TRY
Kunde
Lofoten
Medieplassering
TV2, TVNorge, TV3 osv
Den største utfordringen var at Lofoten fiskeprodukter hadde lav kjennskap. Med begrensede budsjetter måtte kommunikasjonen ha derfor et uttrykk som gjorde at den ble lagt merke til. I tillegg til at det er godt, er jo fisk også veldig sunt. Dette var en viktig del av briefen, samtidig som vi ikke ønsket å snakke om sunnhet på den vanlige "informasjonsfilm"-måten. Vi laget reklamefilmer og ikke minst, en egen Hold i torsken-app - for alle de som ikke går rundt med en torsk i veska.

Bidragsytere

  • Pravda
    Produksjonsbyrå
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Kristoffer Carlin
    Regissør
  • Mette Waaberg/ Erik Schøien
    Producer
  • Camilla Beck Sætre
    Ansvarlig hos kunde
  • Nico Poulson
    Filmfotograf
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Storyline
    Annet (må beskrives)
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Linda Tiller
    Annet (må beskrives)
  • Fred Kihle
    Annet (må beskrives)
  • Øyvind Nordhagen
    Webutvikling
  • Espen Aaeng
    Webdesign