Homage to the slackers

Sendt inn av
Anorak
Kunde
SATS
Nordiske barn lærer fra en tidlig alder at når det kommer til idrett og trening - er det härdhet, viljestyrke og sisu (finsk for ren seig kraft) som gjelder. Men sannheten er at det bare er vondt. Og helt unødvendig. For det ser kanskje tøft ut å skrike av smerte mens svette drypper fra nesetippen, men det fungerer faktisk ikke om du har en helt gjennomsnittlig kropp og ønsker å fortsette treningen på sikt.<br /><br />Det vet Sats (og egentlig resten av treningssenterbransjen) bedre enn noen andre.<br />80% av alle som melder seg inn i et treningssenter i januar gir opp allerede innen den andre uken i februar. 90% har gitt opp innen året er omme. Årevis med data og anerkjent adferds- og hjerneforskning fra hele verden kan bekrefte at de som kjører på med 5 økter i uken i januar - som regel er de som ryker først.<br /><br />Det er på tide å være ærlig.<br /><br />For å kommunisere sin posisjon som helsesenteret for helt vanlige folk uten sixpack, og for å heve seg til en premiumposisjon over konkurrentene ved å bevise at SATS gjør alt de kan for at du skal ha glede av treningen også etter du har kjøpt et medlemskap, sa Sats det stikk motsatte av alle andre i kategorien i januar: ro deg ned.

Bidragsytere

  • Sollin Sæle
    Kreatør
  • Sebastian Pandonis
    Kreatør
  • Janne Espevalen
    Rådgiver
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Sondre Hårstad
    Designer
  • Kristine Abrahamsen
    Nordic Marketing Manager
  • Bård Nordhagen
    Director of Marketing
  • erlend Dal Sakshaug
    Motion Graphic Designer
  • Marius Holst
    regissør
  • Hugo Hagemann Føsker
    Produsent
  • Niklas Olsen
    Planner