Home Collection

Sendt inn av
Bates United AS
Kunde
Jordan AS
Medieplassering
Print: ELLE, ELLE INTERIØR, KK, KAMILLE, BONYTT, BOLIG PLUSS, BOLIGDRØM, ROM 123, COSTUME, HENNE, Dagbladet Magasinet
For andre år på rad lanserte Jordan en ny kolleksjon av Home Collection, bestående av oppvaskbørste, kjøkkenklut og oppvaskhåndkle. Kampanjen var rettet mot kvinner, og utfordringen var å få målgruppen til å legge merke til Jordans produkter i en ellers kjedelig varekategori. Å få de fra ”å måtte bytte ut den gamle kluten” til ”å ha lyst på ny”. For å oppnå dette kvantespranget prøvde vi å bryte kategorispråket, både i dramatisering og medievalg, noe som ga en fantastisk salgsrespons. Med utgangspunkt i produktets navn og unikhet fikk annonseserien stor oppmerksomhet i landets største mote- og interiørblader.

Bidragsytere

  • Bates United AS, Katja Krogh
    Art Director
  • Bates United AS, Lin Berge-Strømsheim
    Tekstforfatter
  • Bates United AS, Geir Modum
    Konsulent
  • Bates United AS, Torbjørn Jensen
    AD-assistent
  • Bates United AS, Glen Eric Kolva
    Annet (må beskrives)
  • Renate Torseth
    Fotograf
  • Jordan AS, Stine Omustvedt
    Ansvarlig hos kunde
  • Jordan AS, Hege Poppe
    Ansvarlig hos kunde
  • Bates United AS, Marianne Sørlie
    Prosjektleder