How to dock like a boss

Sendt inn av
Melvær & Lien
Kunde
AV-OG-TIL
Medieplassering
Youtube, TV2, Facebook med flere
Kjære jury. Det gir meg håp å vite at man ikkje e nødt til å filme folk som e overraska over et eller annet åndsvakt stønt for å lage ein online-video som som når millioner av mennesker. E det ikkje fint å vite at ein god filmidé som e ålreit gjennomført kan nå et publikum og få banka inn et budskap kun i kraft av seg sjøl, uten ein einaste forbanna segmentert facebook-ad eller betalt blogg-innlegg? Og, ja det er mulig å lage ein case-video uten et mongo earned-media-regnestykke. Kem i helvete tror på at den driten faktisk stemme? Av og til kan det være fint å ta seg ein øl, for eksempel etter juryering. Bare ikkje drikk i båt. Ok? Utfordring: Få folk til å diskutere bruk av alkohol i båt. Løsning: Viral film som dramatiserer at det å legge til med båt er en kunst best utført klink edru. CASE VIDEO: https://vimeo.com/141179378 (Sekretariatet bes merke seg at dette bidraget skal sendes inn kostnadsfritt da det er vinner av Grand Prix i Sterk reklame (vennligst stryk denne kommentaren fra innsendelse til juryen)

Bidragsytere

  • Andreas Melvær
    Art Director
  • Knut Robberstad
    Tekstforfatter
  • Arne Bru
    Filmfotograf
  • Andreas Bru
    Filmfotograf
  • AK
    Scenograf
  • Trude Elisabeth Gaare
    Ansvarlig hos kunde
  • Jo Gill Næss
    Annet (må beskrives)
  • Sissel Gorset
    Producer
  • Håvard Rosenberg
    Lyd