Hullevisa

A RJR Bbda Hullevisa aktivering
Sendt inn av
ANTI
Kunde
NAF
Bare 1 av 5 veikroner går til vedlikehold av vei, og budsjettet har stått stille siden 2013. Over halvparten av Norges bilister mener at veivedlikehold er samferdselstiltaket politikere burde prioritere mest da mange av Norges veier er både forvitret og farlige. Derfor ville vi nå regjeringen med vårt budskap før de utarbeidet regjeringsplattformen for 2025. Vi lot veien selv komponere en sang ved å bruke hullene i en veistrekning som noter. Denne sendte vi til politikerne i form av en spilledåse. Målet var å få dem til å øke budsjettet, noe de gjorde, hvor det ble nærmest doblet fra 2021 til 2022.

Bidragsytere

  • Gerd Marie Stangeland
    Kreatør
  • Nina Bugge
    Kreatør
  • Torstein Drogseth
    Strategisk rådgiver
  • Nora Bugge Gauslaa
    Prosjektleder
  • Linn Engen
    Produsent
  • Benedicte Bølling
    Produsent
  • Vivian Ramfjord
    Motion designer
  • Kenneth Pedersen
    kameramann
  • Linda Cecilie Strøm
    Senior designer
  • Reiel Lien
    Dronepilot
  • Ruben Anda
    Klipp
  • Christian Bjøntegaard
    Markedssjef i NAF
  • Camilla Ryste
    Kommunikasjonssjef i NAF
  • Ingunn Lauritzen Handagard
    Kommunikasjonsrådgiver i NAF