Hva tenkte du på?

Sendt inn av
TRY
Kunde
FINN.no
Medieplassering
Alle store TV-kanaler, samt youtube og Facebook
Gud så mye dumt vi kjøper. Det begynner med en plan om å gå skitur, men ender hos Milslukern’. Etter å ha brukt en månedslønn i karbonstaver, rillejern, fluorpulver og villsvinbørster innser du at ikke er så glad i å gå på ski. Så alt blir stående i garasjen. Så for å promotere FINN.no/torget valgte vi i 2016 å sprekke drømmebobla og oppfordre Norge til å gjøre noe smart med de dumme kjøpene sine. For å kunne gjennomføre produksjonen på et lite budsjett fant vi først stock-footage av verdens drøyeste kajakk-padling, og blandet dette med egne bilder. Vi stylet alt til å stemme overens med stockbildene så de blandes på en troverdig måte. Det samme gjorde vi i kamerafilmen der vi blander dyrebilder fra BBC med egeninnspilt materiale.

Bidragsytere

  • Anders Muurman Holm
    Tekstforfatter
  • Sebastian Prestø
    Tekstforfatter
  • Finn Christian Knudsen
    Art Director
  • Eirik Sørensen
    Art Director
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Annette Werner
    Prosjektleder
  • Motion Blur
    Produksjonsbyrå
  • Harald Zwart
    Regissør
  • Nico Wahl
    Ansvarlig hos kunde