Hvem Vet Minst?

5095 7791f original
5096 6dd1b original
Sendt inn av
Anorak
Kunde
Norske Vandrerhjem
Medieplassering
Bannerkampanje på VG-Nettby
Norske Vandrerhjem er en sammenslutning av over 80 overnattingsteder, som er tilsluttet Hostelling International. Hostelling International er verdens største overnattingsorganisasjon med mer enn 4000 vandrerhjem i 90 land. De sjarmerende vandrerhjemmene drives av lokale ildsjeler med mer lokalkunnskap enn verdensveven og Lonely Planet til sammen. Undersøkelser viser at de nye generasjonene kan mindre og mindre om norsk kultur. Dobbelt så mange visste hvem Gustav Vigeland var i 1998 i forhold til i dag. Kanskje det er en av grunnene til at vi undervurderer vår egen bakgård? Med utgangspunkt i dette utviklet vi kampanjesiden «Hvem vet minst?» Her var det om å gjøre og svare feil for for å få mest poeng. Og vinneren, den som kunne minst og hadde mest å lære, vant en opplevelsesrik road trip sammen med 3 venner rundt omkring i Norge. Siden kan besøkes på http://www.hvemvetminst.no

Bidragsytere

  • Anders Gudmundstuen
    Art Director
  • Jens-Petter Aarhus
    Art Director
  • Jens Jørgen Krogsveen
    Art Director
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Jørgen Winsnes (Good-Morning)
    Art Director
  • Rolf Jensen (Good-Morning)
    Art Director
  • Martin Thorkildsen (Storyline)
    Producer
  • Eirik Fjellaksel (Good-Morning)
    Flashutvikler
  • Alexander Svaetichin (Good-Morning)
    Flashutvikler
  • Bård Harazi Farbu (Storyline)
    Lyd
  • Haakon Thaule-Hatt (Wittusen & Jensen)
    Konsulent
  • Pål Anders Sveen
    Ansvarlig hos kunde
  • Ellen Kristin Finstad Bjerken (Wittusen & Jensen)
    Prosjektleder
  • Hilde Strømner Gundersen (Wittusen & Jensen)
    Art Director