I samspill med naturen

29194 bc281 original
Sendt inn av
TRY
Kunde
Ringnes
Medieplassering
Farris.no, facebook, youtube, beon, widespace,
Farris fylte 100 år i 2015, men har med åra fått stor konkurranse i markedet for flaskevann med kullsyre. Heldigvis er de veldig vanskelige å kopiere. Bare Bøkeskogen i Larvik kan lage Farris, gjennom en prosess som tar opptil 20 år. Naturen bestemmer, noe vi også lot den gjøre i denne kampanjen. Spesiallagde flasker med ulik mengde Farris ble ”stemt” til å kunne spille av åtte ulike toner i skogen, ved hjelp av vind – før de ble satt sammen igjen til Farris kjenningsmelodi. Samspillet med naturen krevde 10 døgn i Bøkeskogen og i tillegg til en 45 sekunders tv spot, ble hele prosjektet gjort tilgjengengelig gjennom denne mini-dokumentaren for nett. Onlinefilm og TV-film spiller på hverandre, så ta dere gjerne tid til å se begge.

Bidragsytere

  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Andreas Braaten
    Annet (må beskrives)
  • Niels Windfeldt
    Regissør
  • AntiMedia
    Produksjonsbyrå
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Linda Tiller
    Prosjektleder
  • Christoffer Aalholm
    Webutvikling
  • Joacim Sjöberg
    Webdesign