Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Brief: Løs et storbyproblem med Ben & Jerry´s som katalysator for en kampanje som skal skape varige holdningsendringer i befolkningen. Løsningen må være basert på Ben & Jerry´s kjerneverdier.
En storby på størrelse med London blir fort upersonlig og vanskelig å føle seg “hjemme” i. Derfor blir det også vanskelig å skaffe seg venner. Selv de nærmeste naboene er ukjente. Online dating øker stadig, og chat på nett har vi holdt på med i årevis. Det er altså bevist at vi synes det er lettere å snakke med folk på nett, spesielt de man ikke kjenner fra før.
Ben & Jerry´s har tatt på seg et sosialt ansvar for å gjøre verden til et bedre sted gjennom innovative løsninger, og lanserer derfor en kampanje for å skape samhold og tilhørlighet i sine egne nabolag rundt omkring i London.