IKEA Halvfullt

Sendt inn av
TRY
Kunde
IKEA
Det var ikke lett å skulle være optimistisk i 2020. Så da året endelig var omme, laget IKEA en nyttårsannonse for å minne alle på å se lyst på fremtiden. Annonsen ga også IKEA muligheten til å samtidig snakke litt om sitt egne optimistiske mål; at de innen 2030 skal bli 100% sirkulære og klimapositive. Annonsen viste også frem glasset HALVFULLT – et nytt glass fra IKEA som skal minne oss alle på å se utfordringer i riktig lys.

Bidragsytere

  • Eirik Sørensen
    Kreatør
  • Caroline Riis
    Kreatør
  • Trond Sandø
    Konsulent
  • Marte Heiersted
    Prosjektleder
  • Kristin Berge Jahr
    Marketing Communications Specialist
  • Tobias Lien
    Country Marketing Communication Manager
  • Andreas Kleiberg
    Fotograf
  • Jeppe Gjesti
    Designer
  • Lars Joachim Grimstad
    Kreatør
  • Egil Pay
    Kreatør