IKEA SECOND HAND

Sendt inn av
SMFB
Kunde
IKEA
Medieplassering
TV, Internett, Utendørs og Facebook
Som et element i denne kampanjen gjorde vi om IKEA sin Facebook-page til et digitalt loppemarked hver søndag i kampanjeperioden. I løpet av uken kunne folk sende inn beskrivelse av det de ønsket å selge via en egen facebook-app, som så ble gjort om til annonser som IKEA postet på veggen sin. Loppemarkedet var åpent fra 11-17, deretter ble alle annonser slettet.

Bidragsytere

  • Alexander Gjersøe
    Art Director
  • Hans Magne Ekre
    Tekstforfatter
  • Kristian Kristiansen
    Konsulent
  • Mari Engen
    Prosjektleder
  • Hanne Grobstok
    Prosjektleder
  • Tonje Bjørnerem
    Prosjektleder
  • Nicklas Hellborg
    Grafisk Design
  • Stina Norgren
    Webdesign
  • Arnar Halldorsson
    Annet (må beskrives)
  • Christoffer Lorang Dahl
    Annet (må beskrives)