Ikke kast bort tiden / Don‘t waste your time

Sendt inn av
Geelmuyden Kiese
Kunde
Flytoget
Medieplassering
TV2
Flytogets strategi er å delta AKTIVT og helhjertet når merkevaren engasjerer seg som sponsor. Derfor ble det laget en aktiviserings/mobiliseringsfilm som skulle, via TV og SoMe-deling, trekke flest mulig til Oslo Pride 2016, og befeste Flytogets posisjon som en engasjert og annerledes merkevare. Det viser seg at mange Oslo-boere med utenlandsk opprinnelse har flyktet på grunn av sin legning. Engelsk tekst ble derfor brukt for at filmen skulle snakke til hele Oslo, også til de som ikke snakker norsk.

Bidragsytere

  • Vidar Singh
    Kreativ leder
  • Theis Roksvåg Pedersen
    Tekstforfatter
  • Joachim Husny
    Art Director
  • Kristoffer Hunstad
    Art Director
  • Mads Bergstrøm
    Art Director
  • Haakon Forren
    Prosjektleder
  • Svein Roger Selle
    Konsulent
  • Anne-Signe Fagereng
    Ansvarlig hos kunde