Ikke like fett

Sendt inn av
TRY
Kunde
Gilde
Medieplassering
Diverse TV-kanaler, kino
Go & Mager er lettproduktserien til Gilde. Produktene inneholder kun 9% fett men de scorer likevel høyt på smak. I januar 2016 ønsket Gilde å lage en TV-kampanje for lettserien, rettet mot kvinner med familie...som akk så mange andre merkevarer. Vi innså at når det kommer til typiske kose-seg-produkter, som f.eks pølser, finnes det også en annen viktig målgruppe som ikke er villige til å inngå kompromiss på smak - menn. Strategien ble derfor å lage kommunikasjon på Go & Mager som tør å satse på å inkludere menn i målgruppen, som i aller høyeste grad finnes i kategorien "pølsespisere".​

Bidragsytere

  • Sara Marie Hødnebø
    Art Director
  • Caroline Ekrem
    Tekstforfatter
  • Lars Kristian Harveg
    Art Director
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Jakob Marky
    Regissør
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Mari Grundnes Paus
    Producer
  • Bacon X
    Produksjonsbyrå
  • Caroline Riis
    Tekstforfatter