Included lansering digitalt

Sendt inn av
TRY
Kunde
Sats
SATS skulle lansere sitt nye konsept "It's included" på tvers av medieflater. De har mange fordeler de ønsker å fremme, og flere budskap de vil kommunisere. En av utfordringene var hvordan de skulle annonsere på sosiale medier. Hvordan skal vi treffe målgruppen på disse flatene uten at de scroller vekk? Vi tenkte utenfor boksen og brukte formatenes funksjoner inn i det kreative arbeidet og kommuniserte de valgte budskapene på morsomme og interaktive måter som gir seer en verdi i øyeblikket. SATS er jo en aktiv merkevare så det var selvfølgelig et pluss at uttakene reflekterte dette.

Bidragsytere

  • Cecilie Helsvig
    Rådgiver sosiale medier
  • Torunn Morvik
    Digital kreatør
  • Ida Hindrum
    Produksjonsleder
  • Sondre De Flon
    Regissør
  • Marius Vesteraa
    Fotograf og klipper
  • Caroline Riis
    Kreatør
  • Eirik Sørensen
    Kreatør
  • Ingrid Linjordet
    Prosjektleder
  • Klas Appelgren
    Motion designer
  • Ivar Vervik Ellingsen
    Motion designer
  • Andreas Paulsen Aas
    Motion designer
  • Frode Ekeberg
    Animasjon og 3D
  • Eirik Huuse
    Animasjon og 3D
  • Caroline Eriksson
    Animasjon og 3D
  • Hanan Jahr
    Konsulent