Influencer/Oldfluencer

Sendt inn av
TRY
Kunde
Nortura
Joika skulle lanseres i ny og mer miljøvennlig emballasje, noe som måtte kommuniseres ut til forbrukerne slik at de trofaste Joika-spiserne ville kjenne igjen produktet i butikkhylla. Utfordringen var at de to gruppene som kjøper Joika er svært forskjellige - unge studenter og eldre/pensjonister. Hvordan treffe to så forskjellige målgrupper med samme budskap og beskjedent markedsbudsjett? Vi lot dem møte hverandre i samme film.

Bidragsytere

  • Kenneth Lamond
    Tekstforfatter
  • Even Moseng
    Art Director
  • Morten Borgestad
    Regissør/Co-Kreatør
  • Ivan Jamne
    Produsent
  • Glenn Huth Mæland
    Executive Producer
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Dennis Magnus Andresen
    Designer
  • Maren Dølgaard Eid
    Ansvarlig hos kunde
  • Stephan Hanssen Helstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Ane Sakshaug
    Rådgiver Sosiale Medier