Ingenting

Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
Print (Costume)
DNB Spare ønsket å starte 2018 med å prate om sparing – ingen lett jobb når alle andre snakker om salg og supertilbud. Med innsikten om at nordmenn flest kjøper mye mer enn de egentlig trenger bestemte vi oss for gå rett i strupen på januarsalget, og lanserte rett og slett et konkurrerende produkt: Ingenting - produktet som gjør at du sparer mer. Ingenting ble introdusert med en heidundranes lanseringskampanje som angrep kjøpepresset like mye som den hyllet seg selv. Kreativ medieplasering ble utrolig viktig for hvordan kampanjen skulle tolkes av publikum. Annonsen vi laget for Ingenting ble trykket i magasiner som Costume, Kamille, Stella, Tara og BoligDrøm - magasiner som på mange måter lever av å inspirere til forbruk.

Bidragsytere

  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Jeppe Gjesti
    Grafisk Design
  • Egil Pay
    Art Director
  • Lars Joachim Gromstad
    Tekstforfatter
  • Mads Rolland Krogh
    Tekstforfatter
  • Anette Bellika Finnanger
    Art Director
  • Sebastian Rasch
    Art Director
  • Eirik Landsend Henriksen
    Ansvarlig hos kunde
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Preben Moen
    Art Director
  • Karianne Haldorsen
    Grafisk Design
  • Pia Svärd
    Ansvarlig hos kunde
  • Aina Lemoen Lunde
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristina Skogen
    Prosjektleder
  • Thea Bjørndal Iversen
    Tekstforfatter