Ingenting

42576 a28fd original
Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
Diverse stunt/event
DNB Spare ønsket å starte 2018 med å prate om sparing – ingen lett jobb når alle andre snakker om salg og supertilbud. Med innsikten om at nordmenn flest kjøper mye mer enn de egentlig trenger bestemte vi oss for gå rett i strupen på januarsalget, og lanserte rett og slett et konkurrerende produkt: Ingenting - produktet som gjør at du sparer mer. Ingenting ble introdusert med en heidundranes lanseringskampanje som angrep kjøpepresset like mye som den hyllet seg selv. Og ved hjelp av nettbutikk, pop-up shop og hylleplassering i butikk gjorde vi det også mulig for folk å kjøpe Ingenting-produktet fysisk (ved å spare penger i Spare-appen).

Bidragsytere

  • Preben Moen
    Art Director
  • Aina Lemoen Lunde
    Ansvarlig hos kunde
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Mads Rolland Krogh
    Tekstforfatter
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Lars Joachim Gromstad
    Tekstforfatter
  • Eirik Landsend Henriksen
    Ansvarlig hos kunde
  • Karianne Haldorsen
    Grafisk Design
  • Pia Svärd
    Ansvarlig hos kunde
  • Jeppe Gjesti
    Grafisk Design
  • Anette Bellika Finnanger
    Art Director
  • Kristina Skogen
    Prosjektleder
  • Egil Pay
    Art Director
  • Sebastian Rasch
    Art Director
  • Thea Bjørndal Iversen
    Tekstforfatter