Inspirert av hverdagen

Sendt inn av
SMFB
Kunde
RiksTV
Medalje
Gullblyanten 2014
Bronse, Film
RiksTVs kommunikasjonskonsept handler om å fremheve at deres produkter og tilbud er basert på nordmenns hverdag, under parolen "Inspirert av hverdagen". Med et RiksTV-abonnement kan du se TV i flere rom hjemme eller se TV på hytta uten å betale ekstra - et høyaktuelt tilbud i anledning fotball-VM og sommerferie. For å promotere tilbudet, tok vi tak i helt ordinære statusoppdateringer i sosiale medier og brukte dem som grunnlag for å vise, satt på spissen, at det er dine og mine behov som legger føringer for hva RiksTV tilbyr.

Bidragsytere

  • André Koot
    Art Director
  • Hans Martin Rønneseth
    Art Director
  • Lasse Polmar
    Konsulent
  • Henriette Valeur
    Prosjektleder
  • Bacon
    Produksjonsbyrå
  • Magne Lyngner
    Producer
  • Christoffer Borgli
    Regissør
  • Thomas Askim
    Tekstforfatter
  • Eirik Stensrud
    Art Director
  • Alexander Gjersøe
    Tekstforfatter
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • Arnar Haldors
    Annet (må beskrives)