Intersport identitet

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Intersport
Medieplassering
Online, webfilmer, butikk, print, nyhetsbrev
Sportsbransjen er en generisk bransje, preget av løp og kjøp reklame. Intersport ønsket en total omprofilering og fokus på deres rolle som «ekspertkjeden» Vår oppgave var å skape en visuell plattform hvor designet underbygget denne posisjonen og skiller Intersport tydelig fra konkurrentene. Intersport har mange ansatte med høy kompetanse og personlig dedikasjon til det de holder på med. Dette var noe vi ønsket å gjøre til en integrert del av den nye profilen. Vi lot aktive butikkmedarbeidere fra hele Norge dele noe av sin kompetanse og kunnskap: -gjennom brandfilm, plakater, webfilmer, butikkplakater, nyhetsbrev og i selve butikken. Til sammen gir de Intersport en stemme utad, og understreker gjennom alle flater at hos Intersport møter du folka som deler din lidenskap.

Bidragsytere

  • Eirik Stensrud
    Art Director
  • Thomas Askim
    Tekstforfatter
  • Pål Fasseland
    Konsulent
  • Benjamin Rodgers
    Grafisk Design
  • Carl Erik Conforto
    Art Director
  • Stig Bjøllebakke
    Tekstforfatter
  • Daniel Blaker
    Grafisk Design
  • Camilla Kristiansen
    Grafisk Design
  • Thomas Olufsson
    Grafisk Design
  • Anna Stenvaag
    Prosjektleder
  • Marianne Sørlie
    Prosjektleder