Jakten på Norges Matskatter

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
MENY
Medieplassering
Nett (VG, Facebook, YouTube, etc), Kundeavis, InStore
MENY er til for å hjelpe folk å spise bedre. Det gjør de blant annet gjennom å fokusere på god kvalitet og et stort utvalg. Som et ledd i å styrke både kvaliteten og utvalget ønsket de å bidra til økt salg av lokalproduserte matvarer. Gjennom kampanjen "Jakten på Norges Matskatter" reiste vi land og strand rundt for å finne frem til lokale matskatter og dokumentere historiene om menneskene bak produktene. Kampanjen skapte ikke bare et stort engasjement og sikret levebrødet for mange småprodusenter. Men den var også med på å stoppe forflatningen av norsk matkultur og styrke Meny som kjeden med det store utvalget.

Bidragsytere

  • Kjetill Nybø
    Art Director
  • Anders Arnoldsen Holm
    Tekstforfatter
  • Eirik Fjerdingstad
    AD-assistent
  • Ronny Donberg
    Flashutvikler
  • Therese Røkke
    Prosjektleder
  • Adam Grüner
    Flashutvikler
  • Maj-Britt Aagaard
    Annet (må beskrives)
  • Claudia Langenberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Marie Lunde
    Ansvarlig hos kunde
  • Stian Broch Nielsen
    Fotograf
  • Babusjka
    Produksjonsbyrå
  • Håkon Sørensen
    Producer
  • Making Waves
    Webutvikling
  • Carat
    Annet (må beskrives)
  • Haakon Dahl
    Konsulent
  • Laila Tryggeseth
    Grafisk Design
  • Jørgen Larsen
    Ansvarlig hos kunde