Jan Thomas

Sendt inn av
TRY
Kunde
Coop Prix
Medieplassering
TV og Prix sine egne hjemmesider
Om jobben: Reklame innenfor dagligvaresektoren ser ofte veldig lik ut. Vi foreslo for Coop Prix å lage et deal-konsept: Kjøp en vare og få med en annen. Etter mange filmer hvor dramatiseringen handlet om misforståelsen, f eks Anna Anka som tror hun får Hollywood-treatment eller faren som tror sønnene har stjålet, ville vi vri litt på konseptet. Nå var det på tide å leke mer med konseptet – og la folk komme med forslag til egne daler. Til filmen er det også laget butikkplakater som fronter dealen i filmen.

Bidragsytere

  • Karin Lund
    Art Director
  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Lise Schelvan
    Prosjektleder
  • Ole Jakob Bøe Skattum
    AD-assistent
  • Miriam Pedersen Eeg
    Producer
  • Steinar Borge
    Regissør
  • Trøbbel
    Produksjonsbyrå
  • Jorun Thue
    Ansvarlig hos kunde
  • Kari Grothe Karlsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Maria Skudeberg
    Ansvarlig hos kunde
  • Nico Poulsson
    Filmfotograf
  • Hocus Focus
    Annet (må beskrives)