Jubileumshytta for hunder

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Saltdalshytta
Medieplassering
Filmer på sosiale medier, hundeinfluenser-samarbeid, visninghytte på Norsk Hyttesenter, katalog, byggetegninger, print i D2, digitale bannere
Oppgaven var å styrke Saltdalshyttas merkevare og skape oppmerksomhet til deres nye hyttemodell, i en bransje der det stadig lanseres nyheter fra konkurrenter som likner på hverandre. Idéen ble derfor å skape en helt ny produktkategori og lansere den nye modellen i to utgaver – én for mennesker og én matchende hyttemodell for hunder. Hundehytta engasjerte på sosiale medier. 40.000 klikket seg videre til kampanjesiden der 8000 hunder ble med i konkurransen om å vinne en hytte. Over 40 timer har blitt brukt på byggetegningene, noe som antyder at det kan dukke opp noen DIY-hundehytter etterhvert. I tillegg har kampanjen resultert i en stor økning i interesse for Saltdalshytta og hyttene deres.

Bidragsytere

  • Tone Jansson
    Annet (må beskrives)
  • Sebastian Sollund
    Annet (må beskrives)
  • Anna Berg Gjendem
    Annet (må beskrives)
  • Rune Kongso
    Fotograf
  • Ellen Sørnes Hilleren
    Prosjektleder
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Nicklas Boman
    Planner
  • Marte Langfjæran
    Grafisk Design
  • Maja Berthelsen
    Grafisk Design
  • Line Blokhus
    Annet (må beskrives)
  • Gaute Wetlesen Skåre
    Annet (må beskrives)
  • Darri Thorsteinsson
    Annet (må beskrives)
  • Vibeke Røed Hansen
    Annet (må beskrives)
  • Jan Peter Pettersen
    Annet (må beskrives)
  • Stine Røsand
    Ansvarlig hos kunde
  • Trond Arve Nikolaisen
    Ansvarlig hos kunde
  • Ricardo Fjellheim, RED Media
    Annet (må beskrives)