Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Freiabutikken har vært en populær førjulsdestinasjon for osloborgere siden den åpnet i 1. etasje på Grand Hotel i 1913. Butikken er et tradisjonsbærende ansikt for Freia utad der den ligger i skyggen av Freia-uret, og byr på en rekke smakfulle julegaver i tillegg til unike gleder som løsvekt-salg av Kong Haakon, Twist og Non Stop. I anledning Covid-19 bestemte Freia seg for å tilby netthandel og utkjøring fra butikken. For å fortelle om dette ønsket vi å formidle litt av følelsen og eksklusiviteten som ligger i butikken, stedet og merkevaren — at kampanjen så mer ut som Freia på Karl Johan enn en typisk julekampanje — og å minne flere om at denne lille institusjonen i Oslo sentrum finnes.