Kaffestipend for 7-Eleven

23293 8e604 original
23296 7e2e8 original
Sendt inn av
Suburbia Reklamebyrå AS
Kunde
REITAN CONVENIENCE NORWAY AS
Medieplassering
Egne kanaler som butikk, app og nettside og utendørs
Oppgave 7-Eleven ønsker å være det stedet studenter går for å kjøpe kaffe. I samarbeid med Suburbia ble man enige om at Studentpris 10,-. I tillegg ønsket Suburbia å forsterke ideen ytterligere. Idé 7-Elevens Kaffestipend Alle studenter som kjøper Caffe Rosso og benytter tilbudskupongen i appen får hver måned muligheten til å vinne 50.000 kroner. Strategi Benytte Kaffestipendet til å skape buzz og lojalitet. Hvert kjøp øker sjansen for å vinne. For å vinne må man benytte 7-Elevens app – dette er en effektiv markedsføringskanal med direktekommunikasjon til kundene. Etter å ha kjøpt en Caffe Rosso kan kunden også velge å gi et lodd til 5 venner.

Bidragsytere

  • Jostein Borgmo
    Kreativ leder
  • Jens Benneche
    Art Director
  • Jarl Andre Vethe
    Konsulent
  • Tomas Borgen Torgersen
    Planner
  • Hanne Hultin
    Prosjektleder
  • Jan Yngve Holen
    Ansvarlig hos kunde