Kamuflasjepose

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Brynild
Medieplassering
Facebook, Instagram, butikk, DM
Den største gruppen som handler Risbrød, er kvinner med familie. De synes ikke barna, eller andre voksne i husholdningen, skal spise sjokolade i uka, men gjør det gjerne selv. De opplever likevel stadig at posen tømmes, av andre. Løsningen på det dobbeltmoralske problemet ble å lage poser som gjør at Risbrødene lett kan gjemmes sammen med andre matvarer. Vi laget «special edition»-poser, til forveksling lik kjedeligere varer, men selvsagt fylt med Risbrød. Disse ble brukt til å engasjere målgruppen på Facebook og Instagram. Gulroten for engasjementet var at over 60 fornøyde vinnere siden kunne motta en av disse kamuflerte posene - selvsagt i en anonym pakke i posten. SoMe ble også brukt til å sende målgruppen til butikk, der over 60000 kamuflasjeposer i hvetemel-design allerede var distribuert som en del av en butikk-kampanje.

Bidragsytere

  • Dagmar Kollstrøm
    Tekstforfatter
  • Trond Vestengen
    Art Director
  • Vegard Urke
    Konsulent
  • Carl-Erik Engelstad
    AD-assistent
  • Christina Langthon
    Prosjektleder
  • Finn Christian Stoveland
    Annet (må beskrives)
  • Ida Klev Andersen
    Ansvarlig hos kunde
  • Sempro
    Annet (må beskrives)