Kirkens SOS

Sendt inn av
Reklamebyrået Ernö AS
Kunde
Kirkens SOS
Medieplassering
Dagbladet Magasinet, VG Helg, kino
Medalje
Gullblyanten 2010
Diplom, Samfunn
Kampanjen baserer seg på innsikten om at de som ringer til Kirkens SOS har til felles at de har mistet noe - kanskje helsen, en som står dem nær, jobben eller livslysten. Vår jobb var å få fram at Kirkens SOS er gode til å være med å lete etter og løfte fram den delen som fortsatt ser håp i en håpløs situasjon. Iom at dere juryerer på skjerm, er det fint om dere zoomer litt inn i tilfelle det ikke kommer tydelig fram på skjermen hva portrettene er bygget opp av.

Bidragsytere

  • Kåre Dag Mangersnes
    Ansvarlig hos kunde
  • Odd Rune Farsund
    Konsulent
  • Dagmar Kollstrøm
    Tekstforfatter
  • Trond Vestengen
    Art Director
  • Hallvard Buli
    AD-assistent
  • Mikrofilm
    Produksjonsbyrå
  • Rune Markhus
    Illustrasjon
  • Marie Bjørnskau
    Prosjektleder
  • Lise Fearnley
    Producer
  • Cathinka Tanberg
    Regissør
  • Verdens Sterkeste Mann
    Lyd
  • Hocus Focus
    Mix