Kjedelig, men viktig

Sendt inn av
Geelmuyden Kiese
Kunde
Treparts bransjeprogram Uteliv (Virke, NHO Reiseliv, Fellesforbundet, KS, Parat og Arbeidstilsynet)
Medieplassering
YouTube, Facebook
Oppgaven var å øke kunnskapen om rettigheter og plikter i arbeidslivet blant unge arbeidstakere (18-29) i utelivsbransjen. En i utgangspunktet klar og tydelig oppgave. Men problemet var at man skulle nå det som kanskje er verdens mest bortskjemte målgruppe - og attpåtil de av dem som jobber i en bransje som gjør dem ekstra kule. Løsningen ble å lage noe helt eget for målgruppen, og for dem alene. De absurde filmene er laget på målgruppens premisser, både med tanke på humoren/innholdet og medievanene deres. De går utelukkende som skipable ads - og den kjedelige, men viktige informasjonen er lagt først i filmen slik at mottakeren uansett skulle få med seg denne. Så "belønnet" vi dem med humor spesielt utviklet for dem dersom de velger å ikke skippe.

Bidragsytere

  • Trygve A. Tønnessen
    Annet (må beskrives)
  • Kim Follesøy-Thuen
    Annet (må beskrives)
  • Celine Gran
    Prosjektleder
  • Marius Eriksen
    Konsulent
  • Geir Ove Harnes
    Konsulent
  • Per Øyvind Weum
    Annet (må beskrives)
  • Yousef Musavi
    Annet (må beskrives)
  • Håvard Nyberg
    Annet (må beskrives)
  • Carl Henrik Kleiberg
    Annet (må beskrives)
  • Hugo Føsker
    Producer
  • Ola Markus Lisberg
    Regissør
  • Audun Lyngholm Wittenberg
    Producer
  • Nico Poulsson
    Filmfotograf
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Hocus Focus
    Produksjonsbyrå