Kom deg videre på 2 minutter

6525 e424c original
6526 16a85 original
6528 9e8db original
6529 c999a original
Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Tine
Medieplassering
Dagbladet, Massiv, Cosmopolitan, Elle, Mag, FHM, Woman, JCDecaux / Clear Channel og APP
Tine IsKaffe hadde i mange år nesten vært enerådende på det norske markedet. Når Starbucks lanserte sin egen serie med en IsKaffe tok de raskt nesten 40% av markedet. Vi måtte skape en idé som gjorde det enda mer attraktivt å velge oss, fremfor dem. Vi gikk til verket med en enkel tanke: både kropp og hode trenger energi for å prestere. Siden produktet i seg selv gir kroppen energi, laget vi reklame som skulle stimulere hodet. Reklamen skulle også ta to minutter å konsumere, akkurat like lenge som det tar å drikke en Tine IsKaffe. Tine IsKaffe – "kom deg videre på to minutter"

Bidragsytere

  • Frank Undheim
    Art Director
  • Jørgen Gjærum
    Tekstforfatter
  • Pia Emilie Lystad
    Grafisk Design
  • Bjørn Erling Solberg
    Konsulent
  • Kristin Lien
    Prosjektleder
  • Simen Instefjord Øemotland
    Annet (må beskrives)
  • Endre Bruskeland
    Annet (må beskrives)
  • Elisabeth Søråsen
    Planner
  • Rune Gabrielsen
    AD-assistent
  • Peter Källström
    Annet (må beskrives)
  • Martin Lindau
    Annet (må beskrives)
  • Yaser Mohamed
    Annet (må beskrives)
  • Paradox
    Produksjonsbyrå