Kom som du er, dra som en litt annen

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Fresh Fitness
Medieplassering
P4, P5
Fresh Fitness er en voksende treningssenterkjede i lavprissegmentet. I kampen om nye medlemmer er den lave månedsprisen det sterkeste fotrinnet, men for å skille seg ut blant konkurrerende kjeder ønsker Fresh Fitness også å fremstå som et lavterskelsenter for folk flest. I kommunikasjon for Fresh Fitness handler det derfor om at du kan komme som du er – og for kun 199 kr få treningstilbudet som gjør at du kan dra som en litt annen, og bedre utgave av deg selv. Dette ville vi få frem med et enkelt og gjenkjennelig radiokonsept, som kunne motivere til å bli medlem på en humoristisk måte. Løsningen ble en serie små situasjoner på radio som gjorde veien kortest mulig fra feit til fit for 199 kr.

Bidragsytere

  • Carina Laurhammer Lindberg
    Tekstforfatter
  • Henrik Herman Ek
    Art Director
  • Hans Moe
    Konsulent
  • Helene Follesøy
    Prosjektleder
  • Christelle Stangebye Hansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Sagveien Resort
    Produksjonsbyrå
  • Jon Iver Helgaker
    Regissør