Kunnskap er makt

Sendt inn av
Siste Skrik Kommunikasjon
Kunde
UiT Norges arktiske universitet
Medieplassering
YouTube, Facebook, UnRuly, BeOn
Ekstern url
http://uit.no/
Omdømmekampanje for UiT Norges arktiske universitet Brief: Med sterke utrykk formidle at UiT Norges arktiske universitet leverer forskning og utdanning i verdensklasse. Innsikt: Unge er opptatt av miljø, har frykt for framtiden og er opprørt over all urettferdighet i verden. Uttak: Tre filmer Fair, Fake og Fear, der vi formidler at kunnskap gir makt til å endre verden. Resultat: «UiTs kampanjeresultater på YouTube er noe av det beste vi har sett innenfor vertikalen utdanning». Asbjørn Moe, Head of Social, Empefire AS

Bidragsytere

  • Tone Garmann
    Tekstforfatter
  • Mona Bidne
    Tekstforfatter
  • Elizabeth Hartmann
    Konsulent
  • Kristin Onsum
    Prosjektleder
  • Kjetil Undseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Anker
    Regissør
  • Håkon Sørensen
    Producer
  • Erik Treimann
    Klipp
  • Babusjka
    Produksjonsbyrå
  • Siste Skrik Kommunikasjon
    Reklamebyrå