Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
2022 var det rekordår for reklametretthet. De digitale annonseformatene som fyller mobilene våre får mye av skylda. På tross av dette står fortsatt mid-rolls, bannere og story-formater høyt plassert i de fleste medieplanene.
Bring ønsket å fortelle mediebyråene at det finnes gode alternativer til digitale kanaler. For fakta er at en tradisjonell kanal som DM leverer veldig gode resultater. Det fysiske har en verdi. Rett og slett en kanal som ikke går reklametrøtte nordmenn på nervene.
Resultatet ble fysiske kunstverk som ble hengt opp hos landets største mediebyråer. Kunsten inneholdt ulike fakta om fysisk reklame. Noen som hadde en verdi i seg selv og ikke virket masete. Med andre ord, kunsten å formidle fakta. Og de henger der enda. I resepsjoner og møterom.