Kygo Life Håndverk

31566 2a147 original
31569 f92d6 original
31572 f1709 original
Sendt inn av
Good Morning
Kunde
Kygo Life
Medieplassering
Brandsite, PR, sosiale medier
Ekstern url
http://kygolife.com/
Kygo Life skulle lanseres som et helt nytt varemerke innen klær og elektronikk. Selv om Kygo var kjent, var det viktig at vi klarte å lage en ny posisjon innenfor en annen bransje, som både var troverdig og innovativ. Gjennom identitetsbygging rundt Kyrres egen driv og forkjærlighet for både skandinavisk design og godt håndverk, ønsket vi å engasjere både eksisterende fans, så vel som motebevisste unge. Kygolife.com var navet i kampanjen. Og det var her målgruppen for første gang fikk møte Kyrre som noe annet enn bare en musiker - men som en person som også var opptatt av skandinavisk design og mote. I tillegg til å vise kolleksjonen på nettsiden, lot vi målgruppen interagere med Kyrres historie gjennom en interaktiv film hvor vi fortalte hvordan Kyrre helt fra han var ung har vært opptatt av godt håndverk. På både desktop og mobil kunne brukeren selv skifte historier ved hjelp av spacebar og slik se Kyrre som ung og Kyrre i dag. Det gav brukeren en bredere og mer spennende fortelling enn en lineær profilfilm ville tillatt oss.

Bidragsytere

  • Jørgen Winsnes
    Grafisk Design
  • Eirik Fjellaksel
    Konsulent
  • Markus Lind
    Kreativ leder
  • Lise Dragland
    Tekstforfatter
  • Karen Vaksdal Madsen
    Prosjektleder
  • Robert Bue
    Webutvikling
  • Petter Ruud
    Webutvikling
  • Fred Jonny
    Regissør
  • Jonas Høgseth
    Lyd
  • Aurora Ellingsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Jon Inge Gullikstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Andreas Børsting Røe
    Filmfotograf
  • Ole Jørgen Larssen
    Filmfotograf