Lawn mower bulls eye

37695 a952b original
Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Byggmakker
Medieplassering
Livesending på Facebook, annonser på Facebook
Oppgave: 1. Fortelle at Byggmakker har robotgressklippere 2. Vise fordelene med robotgressklippere vs vanlige gressklippere = man slipper å gjøre noe selv. Løsning: ROBOTGRESSKLIPPERBULLSEYE. Årets kjedeligste konkurranse! Vi utfordret Facebook til å følge med på en robotgressklipper i aksjon. Live! Minutt for minutt. Time for time. I midten av skjermen lå Byggmakkers logo og utfordringen lå i å ta et skjermbilde når gressklipperen befant seg i midten av denne. Over 2 timer og nesten 700 bidrag senere kåret vi en vinner som stakk av med robotgressklipperen de nettopp hadde fått demonstrert live.

Bidragsytere

  • Caroline Weseth
    Grafisk Design
  • Tom Andersson
    Art Director
  • Linn Engen, Standart
    Producer
  • Miriam Eeg, Standart
    Producer
  • Linn Marie Corneliussen, Standart
    Producer
  • Helene Johnsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Stine Proitz
    Prosjektleder
  • Kjetill Nybø
    Art Director
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Karoline Nybakk
    Prosjektleder
  • Hans Moe
    Konsulent