Leaving Earth – Space Food

Gx Vn Ygrb Jaga space food board
Sendt inn av
Anorak
Kunde
Vier.live
Etter en lang nedstengning og hvor band returnerte til fysiske arenaer, valgte Jaga Jazzist å forlate jorden. Bare digitalt altså... Konserten “Leaving Earth” ble en reise til verdensrommet, gjennom et visuelt univers med nikk til “2001: En romodyssé” og filmer fra samme tiår.<br /><br />I tillegg til selve konserten, ble det etablert et univers rundt forberedelsene til romfarten. Alt fra filme til promotering av billettsalg, digitalt mech i form av NFTs, “Space food” til et utvalg journalister, fysiske filmplakater og jakkemerker til crewet og til et lite utvalg passasjerer.<br /><br />Til juryen: Casefilmen er lagt ved for å presentere bakgrunnen til kampanjen. Juryen trenger ikke å ta stilling til andre elementer i denne kampanjen med unntak av Space Food-DMen.

Bidragsytere

  • Jens-Petter Aarhus
    Kreatør
  • Eirik Johansen
    Kreatør
  • Aram Zarkoob Vaughan
    PR og aktivering
  • Hege Iren Dyrseth
    Prosjektleder
  • Catrine Kooyman
    Designer
  • Sondre Hårstad
    Designer
  • Yngve Nilsen
    Designer
  • Erlend Sakshaug
    Motion designer
  • Darri Thorsteinsson
    Motion designer
  • Thea Helgeland
    Sosiale medier
  • Silje Tobiassen
    Prosjektleder
  • Torgeir Vierdal
    Rådgiver
  • Martin Horntvedt
    Band
  • Lee Riley
    SEO
  • Line Hostmalingen
    SEO
  • Simen Eidsvaag
    PR
  • Haakon Mathisen
    Kunde