Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Etter en lang nedstengning og hvor band returnerte til fysiske arenaer, valgte Jaga Jazzist å forlate jorden. Bare digitalt altså... Konserten “Leaving Earth” ble en reise til verdensrommet, gjennom et visuelt univers med nikk til “2001: En romodyssé” og filmer fra samme tiår.<br /><br />I tillegg til selve konserten, ble det etablert et univers rundt forberedelsene til romfarten. Alt fra filme til promotering av billettsalg, digitalt mech i form av NFTs, “Space food” til et utvalg journalister, fysiske filmplakater og jakkemerker til crewet og til et lite utvalg passasjerer.<br /><br />Til juryen: Casefilmen er lagt ved for å presentere bakgrunnen til kampanjen. Juryen trenger ikke å ta stilling til andre elementer i denne kampanjen med unntak av Space Food-DMen.