Lenge leve optimismen

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping
Medieplassering
Bla P4, Radio Norge osv
Hvordan man enn snur og vender på det, skal man være litt optimist for å vinne i et av Norsk Tippings spill. Samtidig trekkes det 3-4 Lotto-millionærer hver eneste uke. Og alle kjenner jo, eller har hørt om, en eller annen som har vunnet en storpremie. Så helt umulig kan det vel ikke være. Og i en verden hvor mange er skeptiske og veldig "realistiske", tenkte vi at det var en god idé å slå et slag for optimismen. Hvordan hadde egentlig verden sett ut hvis ingen hadde "trua". Vi tok ut et radiospor hvor vi så litt på den norske historien, og noen optimister vi skal være glade for at vi har hatt blant oss. Radiokampanjen er en videreføring av tankegangen i reklamefilmen, men som samtidig står på egne ben.

Bidragsytere

  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Karin Lund
    Art Director
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Yngvild Nygaard
    Ansvarlig hos kunde
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • Verdens Sterkeste Mann
    Produksjonsbyrå
  • Bjarte Arneson
    Regissør
  • Linda Hagelsteen
    Producer