Lenge Leve Utelivet

Sendt inn av
Anorak
Kunde
Vipps
OPPGAVEN<br />Hvordan kunne Vippse heie frem og bidra til å gi restaurant- og utelivsbransjen en så bra start som mulig når Norge åpner opp, og med det forsterke Vipps sin posisjon som et enklere betalingsalternativ, både hos forbrukere og bedrifter?<br /><br />LØSNING<br />Ideen ble å lage en hyllest av utelivet, i utelivets formspråk, som kunne inspirere og gi folk et ekstra insentiv til å dra ut – og som samtidig traff både på timing og plassering rundt om i Oslos gater, som alle nå skulle ta tilbake. <br /><br />Kampanjen, som lå klar, gikk på samme dag Raymond Johansen annonserte åpningsdatoen og ble en del av bybildet i ukene rundt gjenåpningen.<br /><br />Neonskiltene ble designet av Anorak og produsert av Naughty Neon.

Bidragsytere

  • Lars Holthe
    Kreatør
  • Peter Power
    Kreatør
  • Hege Iren Dyrseth
    Prosjektleder
  • Bjørn Erling Solberg
    Rådgiver
  • Sondre Hårstad
    Designer
  • Nicklas Bohman
    Planner
  • Nökkvi Thorsteinsson
    Motion
  • Darri Thorsteinsson
    Motion
  • Emma Thorén
    Produsent
  • Silje Strømmen
    Content
  • Andreas Kleiberg
    Fotograf
  • Ole Henrik Dyrseth
    Produsent
  • Lars Istre
    Kunde
  • Caroline Nilsen
    Kunde
  • Christian Lindemann
    Kunde
  • Mediebyrå
    Mediebyrå