Let’s Push Things Forward

Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Stokke
Medieplassering
Facebook, Wechat (Kina) Instagram, Youtube, nasjonale kampanjesites, e-handelsløsninger, flagship stores (Moskva, Seoul, London, Shanghai, Hangzhou).
I 2019 snakker vi mer om likestilling enn noen gang. Men selv om vi her i nord er vant til å se fedre som triller barnevogn, er det ikke like vanlig i mange av de over 50 markedene Stokke opererer i. Som en skandinavisk merkevare tuftet på norske verdier, føltes det naturlig å endelig gi fedrene den oppmerksomheten de fortjener. Derfor ble Stokkes nye barnevogn, kalt Stokke Beat, frontet på tvers av landegrenser og mediekanaler – kun ved bruk menn. Vi lagde en rekke ulike filmer med stolte fedre tilpasset ulike SoMe-formater. Fedrene preget også alle Stokkes egne flater; nettsider, flagship stores, kundemagsiner og salgsmateriell – i tillegg til POS-materiell til forhandlere og e-handelsløsninger. Det ble inngått samarbeid med flere mannlige influencere. Vi opprettet også en egen hashtag; #dadapproved. Gjennom denne engasjerte vi menn til å vise frem seg selv trillende med barnevogn. Kommende fedre ble dessuten invitert til demonstrasjon av vognen i de ulike markedene.

Bidragsytere

  • Petter Andersen
    Tekstforfatter
  • Anders Asheim
    Art Director
  • Line Mevassik
    Konsulent
  • Nicoline Lysholm
    Konsulent
  • Niklas Olsen
    Planner
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Henrik Sander
    Regissør
  • Tor Markus Iden
    Producer
  • Hugo Føsker
    Producer
  • Tinagent
    Produksjonsbyrå
  • Pål Laukli
    Fotograf