Life Is Now

Sendt inn av
FRANK.
Kunde
Devold
PROBLEMSTILLING: Devold er verdens eldste Outdoor Brand, med en stolt historie helt tilbake til 1853. Merkevaren står tydelig for produkter av høy kvalitet, men sliter med assosiasjoner som "tradisjonell" og "traust". LØSNING: En europeisk undersøkelse viser at stadig flere av oss ønsker å tilbringe mer tid utendørs i naturen, men at de opplever at hverdagen kommer i veien. Dette ønsket Devold å gjøre noe med! Så i kanaler der andre aktører ofte fokuserer på produkt og pris, tok vi fullstendig avstand til kategorispråket. Resultatet ble en kampanje som selger rene naturopplevelser og inspirerer oss til å ta et oppgjør med hverdagen og bruke naturen vi av og til glemmer. Devold ville vise at opplevelser utendørs kan være en kjærkommen kontrast til den kommersielle og digitale støyen som vi omgir oss med i hverdagen.

Bidragsytere

  • Sara Elisabet Flikkeid
    Art Director
  • Ida Mortensen
    Art Director
  • Nick Bilmes
    Kreativ leder
  • Oscar Michaelsen
    Konsulent
  • Cecilie Huseby
    Prosjektleder
  • Janne Strømmen
    Ansvarlig hos kunde
  • Geir Lysbakken
    Grafisk Design
  • Sara Elisabet Flikkeid
    Grafisk Design