Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
PROBLEMSTILLING:
Devold er verdens eldste Outdoor Brand, med en stolt historie helt tilbake til 1853. Merkevaren står tydelig for produkter av høy kvalitet, men sliter med assosiasjoner som "tradisjonell" og "traust".
LØSNING:
En europeisk undersøkelse viser at stadig flere av oss ønsker å tilbringe mer tid utendørs i naturen, men at de opplever at hverdagen kommer i veien. Dette ønsket Devold å gjøre noe med!
Så i kanaler der andre aktører ofte fokuserer på produkt og pris, tok vi fullstendig avstand til kategorispråket. Resultatet ble en kampanje som selger rene naturopplevelser og inspirerer oss til å ta et oppgjør med hverdagen og bruke naturen vi av og til glemmer. Devold ville vise at opplevelser utendørs kan være en kjærkommen kontrast til den kommersielle og digitale støyen som vi omgir oss med i hverdagen.